Дослідники з Каліфорнійського університету в Сан-Дієго вирішили дослідити, як не{0}}отоксикантний канабіноїд може вплинути на людей із розладом, пов’язаним із вживанням алкоголю. А результати дослідження-на мишах надають додаткові докази того, що КБР може відігравати певну роль у пом’якшенні наслідків вживання алкоголю для здоров’я.
Всього в дослідження було включено 166 щурів. Двом когортам внутрішньовенно вводили дози синтетичного CBD (30 або 60 мг/кг), а іншу групу гризунів використовували як контрольну групу.
Через 30 хвилин після введення канабіноїду дослідники провели серію тестів, які досліджували, як препарат потенційно послаблює поведінкові та нейробіологічні аспекти алкогольної залежності.
Вони виявили, що CBD був ефективним для цієї мети, «модулюючи нейрональну збудливість і запобігаючи нейродегенерації, підтримуючи його терапевтичний потенціал для AUD і надаючи механізми розуміння для майбутніх досліджень».
«Це дослідження демонструє, що постійне введення каннабідіолу (CBD) послаблює як поведінкові, так і нейробіологічні прояви алкогольної залежності на моделях гризунів», — йдеться в дослідженні. "Зокрема, CBD зменшив споживання алкоголю та симптоми абстиненції, зменшив поведінку,-подібну до рецидивів, нормалізував збудливість нейронів базолатеральної мигдалини (BLA) і запобіг-індукованій алкоголем нейродегенерації в смугастих областях, пов’язаних із винагородою та формуванням звички".
«Крім того, CBD не посилював седативних ефектів алкоголю, як видно з відсутності відмінностей у втраті виправляючого рефлексу або рухової активності під час алкогольного сп’яніння, водночас збільшуючи час, проведений у центрі відкритого поля, що вказує на анксіолітичний ефект. Ці результати підкреслюють потенційну терапевтичну корисність CBD для розладів, пов’язаних із вживанням алкоголю (AUD) і забезпечують механістичне розуміння його дії».
Дослідження фінансувалося Національним інститутом зловживання алкоголем і алкоголізмом, Центром дослідження лікарської коноплі Каліфорнійського університету в Сан-Дієго та Консорціумом досліджень доклінічної залежності Каліфорнійського університету в Сан-Дієго.
Примітно, що автори дослідження сказали, що одним із «основних» результатів дослідження є те, що CBD «змінює алкоголь-індуковане зниження нейрональної збудливості в BLA», що є «центральним у поведінці, пов’язаній з відмовою від алкоголю та залежністю-, а його порушення регуляції сприяє дезадаптивним процесам, які спричиняють рецидив».
«На завершення можна сказати, що хронічне введення CBD пом’якшує ключові поведінкові та нейробіологічні особливості алкогольної залежності шляхом зменшення симптомів абстиненції, зниження ризику рецидиву, відновлення нейрональної збудливості BLA та запобігання нейродегенерації в смугастих областях. Разом ці результати підкреслюють здатність CBD зберігати функціональну цілісність нейронних ланцюгів, що лежать в основі емоційної регуляції, обробки винагороди та формування звички. Подальші трансляційні дослідження та клінічні дослідження. випробування виправдані як для підтвердження терапевтичної ефективності CBD у популяціях людей, так і для оптимізації стратегій дозування для осіб із AUD».
Отримані дані узгоджуються зі зростаючою кількістю досліджень, які показують, що CBD та інші канабіноїди можуть допомогти зменшити шкоду, пов’язану з вживанням алкоголю.
Наприклад, дослідники з Сіднейського університету нещодавно опублікували дослідження-на мишах, яке показало, що CBD знижує рівень запою та концентрацію алкоголю в крові.
Результати окремого дослідження, опублікованого в журналі Molecular Psychiatry, також показали, що одноразова доза 800 міліграмів CBD може допомогти впоратися з певною тягою до алкоголю серед людей із розладом вживання алкоголю (AUD), підтримуючи використання компонента марихуани як потенційного варіанту лікування для тих, хто п’є.
Дослідження впливу канабісу на вживання алкоголю, фінансоване федеральним бюджетом, також виявило, що люди, які вживали марихуану безпосередньо перед вживанням, згодом споживали менше алкогольних напоїв і повідомили про меншу тягу до алкоголю.
Дослідження є результатом аналізу окремого опитування, опублікованого в березні, яке виявило, що троє з чотирьох молодих людей повідомили про заміну алкоголю каннабісом принаймні раз на тиждень-«швидка-з’явилася» тенденція, яка відображає «швидке розширення» ринку коноплі.
У звіті Bloomberg Intelligence (BI) виявлено, що в різних демографічних групах канабіс все частіше використовується як альтернатива алкоголю та навіть без{0}}безалкогольним напоям, оскільки все більше компаній-включно з великими-державними операторами марихуани (MSO)-розширюють свої пропозиції.
Висновки здебільшого пов’язані зі зростаючою кількістю досліджень, які вказують на те, що канабіс-незалежно від того, законна на федеральному рівні чи все ще{1}}заборонена марихуана-використовується як заміна для багатьох американців під час руху за реформи.
Попереднє опитування YouGov, наприклад, показало, що більшість американців вважають регулярне вживання алкоголю більш шкідливим, ніж регулярне вживання марихуани. Незважаючи на це, більше дорослих сказали, що вони особисто віддають перевагу вживанню алкоголю, ніж споживанню канабісу, незважаючи на ризик для здоров’я.
Окреме опитування, опубліковане в січні, показало, що більше половини споживачів марихуани кажуть, що вони вживають менше алкоголю або взагалі не вживають його після вживання канабісу.
Ще одне опитування-за підтримки Національного інституту зловживання наркотиками (NIDA) і оприлюднене в грудні-виявило, що молоді люди майже втричі частіше вживають марихуану, ніж алкоголь щодня або майже-щодня.
Це опитування дало детальніші результати з урахуванням віку-, ніж подібний звіт, опублікований минулого року, виявивши, що загалом більше американців курять марихуану щодня, ніж п’ють алкоголь-і що люди, які п’ють алкоголь, більш імовірно скажуть, що їм було б корисно обмежити його вживання, ніж споживачі канабісу.
Окреме дослідження, опубліковане в журналі Addiction минулого року, так само виявило, що в США більше дорослих людей вживають марихуану щодня, ніж тих, хто вживає алкоголь щодня.
У грудні BI також опублікував результати опитування, яке вказує на те, що заміна алкоголю каннабісом «зростає» в міру того, як-розширюється рух за легалізацію на державному рівні та змінюється відносне сприйняття шкоди. Значна частина американців також сказала в цьому опитуванні, що вони замінюють марихуану сигаретами та знеболювальними.
Інший аналіз BI, проведений у вересні минулого року, спрогнозував, що розширення руху за легалізацію марихуани продовжуватиме створювати «значну загрозу» для алкогольної промисловості, посилаючись на дані опитування, які свідчать про те, що все більше людей використовують канабіс як замінник алкогольних напоїв, таких як пиво та вино.
Ще одне дослідження про вплив споживання марихуани на вживання іншими наркотиками, яке було опубліковано в грудні, показало, що для багатьох канабіс може діяти як менш{0}}небезпечний замінник, що дозволяє людям зменшити споживання таких речовин, як алкоголь, метамфетамін і опіоїди, наприклад морфін.
Дослідження, проведене в Канаді, де марихуана є федеральним законом, виявило, що легалізація «пов’язана зі зниженням продажів пива», що свідчить про ефект заміщення.
Аналіз узгоджується з даними інших недавніх опитувань, які ширше розглядають погляди американців на марихуану проти алкоголю. Наприклад, опитування Gallup показало, що респонденти вважають канабіс менш шкідливим, ніж алкоголь, тютюн і нікотинові вейпи-і зараз більше дорослих курять канабіс, ніж сигарети.
Окреме опитування, опубліковане Американською психіатричною асоціацією (APA) і Morning Consult у червні минулого року, також показало, що американці вважають марихуану значно менш небезпечною, ніж сигарети, алкоголь і опіоїди-і кажуть, що канабіс викликає меншу залежність, ніж кожна з цих речовин, а також технології.
